REGULAMIN REZERWACJI BILETÓW ON-LINE NA SEANSE FILMOWE
W HRUBIESZOWSKIM DOMU KULTURY
§ 1
I Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady rezerwacji biletów w Kinie PLON działającym przy Hrubieszowskim Domu Kultury przy ul. 3 Maja7 w Hrubieszowie, Instytucji Kultury wpisanej do Rejestru Instytucji Kultury Gminy Miejskiej w Hrubieszowie pod numerem 401111992, NIP: 919-000-22-24, Regon 000284948 zwanym dalej HDK za pomocą strony internetowej dostępnej pod adresem: www.kinoplon.pl zwanej dalej witryną.
- Internetowa rezerwacja jak i sprzedaż biletów dostępna jest tylko dla osób indywidualnych (do 10 biletów).
- Osoba dokonująca zakupu biletów do Kina za pośrednictwem witryny, zwana dalej Użytkownikiem, powinna zapoznać się z Regulaminem. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z witryny w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa.
§ 2
I Rezerwacja on-line na seanse filmowe
- Umowa rezerwacji pomiędzy Użytkownikiem, a HDK zostaje zawarta w przypadku spełnienia wszystkich poniżej wymienionych warunków:
- złożenia przez Użytkownika rezerwacji on-line które będzie zawierała: datę i godzinę wybranego seansu/wydarzenia, kompletnie wypełniony formularz danych w którym należy wpisać: imię, nazwisko osoby rezerwującej, numer telefonu, adres e-mail, adres zamieszkania oraz rodzaj i ilość biletów.
- Rezerwacja biletów on-line na seans kończy się 50 minut przed rozpoczęciem wybranej projekcji.
II Odbiór biletów zarezerwowanych on-line
- Przy odbiorze biletów zarezerwowanych on-line Użytkownik zobowiązany jest podać numer rezerwacji otrzymany na wskazany przy dokonywaniu rezerwacji adres e-mail.
- Osobisty numer rezerwacji należy zachować w tajemnicy. HDK nie odpowiada za skutki udostępnienia tego numeru osobom trzecim.
- Zarezerwowane bilety należy wykupić do 10 minut przed rozpoczęciem seansu w kasie Kina Plon. Jeśli rezerwacja nie zostanie zrealizowana w tym czasie – zostanie automatycznie anulowana.
- Formą płatności za bilety kupowane w kasie jest gotówka, karta płatnicza, blik.
- Ceny biletów oferowanych przez Kino Plon zawierają podatek VAT.
- Faktury wystawiane są na żądanie Kupującego w godzinach pracy kasy.
- Kupujący może zgłosić żądanie wystawienia faktury w terminie określonym przez przepisy. Warunkiem wystawienia faktury jest zwrot paragonu fiskalnego wystawionego w dniu sprzedaży biletu.
- Bilety sprzedawane są w kasie Kina. Sprzedaż nie może odbywać się w innych miejscach i formach (np. przekazanie w tzw. komis). Osobami uprawnionymi do sprzedaży biletów są pracownicy HDK.
- Bilety dla zorganizowanych grup (np. szkolnych, przedszkolnych itp.) sprzedawane są wyłącznie w kasie Kina.
- Weryfikacja uprawnień do biletów ulgowych następuje przy zakupie biletu lub przed wejściem na dany seans - należy okazać dokument uprawniający do otrzymania biletu ulgowego.
- Kasa nie realizuje wymiany biletów.
§ 3
I Zakup biletów drogą elektroniczną
- Zakupu biletów można dokonać na 10 dni przed datą seansu/wydarzenia jednak nie później niż 3 godziny przed jego rozpoczęciem.
- System umożliwia kupno biletów normalnych i ulgowych na seanse 2D i 3D. Pozostałe bilety można nabyć jedynie w kasie kina. Cena biletu nie obejmuje okularów 3D.
- Zakup biletów jest możliwy po spełnieniu wszystkich warunków, takich jak przy rezerwacji on-line (§2, II, pakt 1).
- System zapewnia dwa rodzaje dostawy biletów: odbiór osobisty w kasie lub bilet elektroniczny do samodzielnego wydrukowania.
- Otrzymanie biletu elektronicznego, lub danych niezbędnych do jego odbioru w kasie jest możliwe po dokonaniu opłaty, zgodnie z postanowieniami punktu IV Regulaminu
- Bilet lub dane niezbędne do odbioru biletu w kasie, użytkownik otrzyma na adres e-mail podany przez siebie w procesie rejestracji.
- HDK nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe podanie adresu e-mail.
II Płatność za bilety kupione drogą elektroniczną
- Płatność za bilet zamówiony za pośrednictwem witryny możliwy będzie wyłącznie za pomocą strony www.dotpay.pl, na którą Użytkownik zostanie przekierowany bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Płatność przeprowadzona jest na zasadach określonych w regulaminie systemu DotPay.
- Płatność powinna być dokonana nie później niż 90 min. od złożenia zamówienia. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności zamówienie Użytkownika zostanie anulowane, o czym Użytkownik zostanie poinformowany wiadomością e-mail wysłaną na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
- Reklamacje dotyczące płatności należy zgłaszać zgodnie z regulaminem zamieszczonym na stronie internetowej dotpay.pl
- HDK nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie systemu DotPay.
III Odbiór biletów zakupionych drogą elektroniczną
- Sposób odbioru biletów jest uzależniony od rodzaju dostawy wybranego w procesie zakupu.
- Wyposażeniem niezbędnym do wykorzystania biletu elektronicznego jest poprawnie skonfigurowany komputer, oraz urządzenie drukujące zaopatrzone w czarny tusz i biały papier. HDK nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność konfiguracji ww. urządzeń z wymaganiami systemu sprzedaży biletów.
- Odbiór biletu w kasie jest możliwy po okazaniu pracownikowi kasy numeru transakcji, który znajduje się w temacie wiadomości e-mail otrzymanej po poprawnym przeprowadzeniu transakcji.
- W przypadku wystąpienia wątpliwości co do autentyczności biletu lub numeru transakcji, pracownik kina jest upoważniony do zażądania okazania dokumentu tożsamości.
- Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie biletu osobom trzecim. W przypadku zgłoszenia się w kinie kilku osób z tym samym biletem, upoważnioną do udziału w seansie filmowym będzie wyłącznie osoba, która zrealizowała bilet jako pierwsza.
- Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości odbioru biletu w kasie Kina z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
§ 4
I Ochrona danych
- Akceptując warunki sprzedaży i rezerwacji, Użytkownik wyraża tym samym zgodę, na przetwarzanie i przechowywanie przez HDK danych osobowych podanych przez Użytkownika w formularzu zamówienia.
- Dane osobowe Użytkownika wykorzystywane będą przez HDK w celach administracyjnych, przy zachowaniu prawnych zabezpieczeń i ograniczeń wynikających z przepisów prawa o ochronie danych osobowych.
- Użytkownik ma prawo, w każdym czasie, zażądać usunięcia lub zmiany danych osobowych, które go dotyczą.
§ 5
I Zwrot biletów i reklamacje
- W przypadku nie odbycia się seansu z przyczyn leżących po stronie Kina, Kino będzie przyjmować zwroty biletów przy jednoczesnym zwrocie ich ceny nie wcześniej niż dnia następnego po ogłoszeniu decyzji o odwołaniu wydarzenia.
- Zwrotu biletów dokonujemy na podstawie nienaruszonego biletu z zachowaniem danych wydarzenia oraz dołączonym paragonem lub fakturą z zachowaniem następujących terminów:
- w przypadku zakupu indywidualnego – najpóźniej 24 godziny (dni robocze) poprzedzające dane wydarzenie.
- w przypadku zakupu grupowego – najpóźniej 48 godzin (2 dni robocze) poprzedzające dane wydarzenie.
Zwrot biletów grupowych nie może spowodować zmiany statusu z grupy zorganizowanej (min 15 osób) na zakup indywidualny.
- HDK nie ponosi odpowiedzialności za imprezy organizowane przez firmy i instytucje zewnętrzne w wynajętych pomieszczeniach HDK. W takim przypadku za ewentualny zwrot biletów odpowiadają bezpośredni organizatorzy imprez.
§ 6
I Postanowienia końcowe
- Hrubieszowski Dom Kultury nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem, której Użytkownicy kupują i rezerwują bilety.
HDK nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości, potwierdzenia i inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest dla Użytkowników w kasie Kina Plon oraz na stronie internetowej kinoplon.pl